| Rungtynių statistika | 
Kauno Baltų ainiai-2 U11B - HC Klaipėda Balti U-10
3:9
1:3 | 2:6
0
( 0 | 0 )		
Metimų skaičius - SOG
0
( 0 | 0 )		
				0.00
Atremti metimai % - SVS
				0.00
0
( 0 | 0 )		
Baudos minutės PIM
0
( 0 | 0 )		
0 
( 0 | 0 )		
Laimėti įmetimai - FO %
0 
( 0 | 0 )		
Teisėjai
,
Rudzinskas Vladislovas
,
Rudzinskas Vladislovas
Linijos teisėjai
| 30:00 2 kėlinio pabaiga | ||||
|---|---|---|---|---|
| 
30:00
 | HC Klaipėda Balti U-10 | 
Vart. palieka aikštę - GOALKEEPER OUT
 | Nr.14  |  | 
| 
30:00
 | Kauno Baltų ainiai-2 U11B | 
Vart. palieka aikštę - GOALKEEPER OUT
 | Nr.1   |  | 
| 
29:32
 | HC Klaipėda Balti U-10 
 |  Įvartis - GOAL | Nr.44  (6)  | 3:9 | 
| 
27:00
 | HC Klaipėda Balti U-10 
 |  Įvartis - GOAL | Nr.15  (11)  | 3:8 | 
| 
26:19
 | HC Klaipėda Balti U-10 
 |  Įvartis - GOAL | Nr.79  (28)  | 3:7 | 
| 
23:45
 | HC Klaipėda Balti U-10 
 |  Įvartis - GOAL | Nr.44  (5)  | 3:6 | 
| 
23:12
 | Kauno Baltų ainiai-2 U11B 
 |  Įvartis - GOAL | Nr.80  (7)  | 3:5 | 
| 
20:21
 | HC Klaipėda Balti U-10 
 |  Įvartis - GOAL | Nr.15  (10)  | 2:5 | 
| 
18:34
 | Kauno Baltų ainiai-2 U11B 
 |  Įvartis - GOAL | Nr.80  (6)  | 2:4 | 
| 
16:43
 | HC Klaipėda Balti U-10 
 |  Įvartis - GOAL | Nr.79  (27)  | 1:4 | 
| 15:00 2 kėlinio pradžia | ||||
| 15:00 1 kėlinio pabaiga | ||||
|---|---|---|---|---|
| 
15:00
 | Kauno Baltų ainiai-2 U11B | 
Vart. išeina į aikštę - GOALKEEPER IN
 | Nr.1   |  | 
| 
15:00
 | Kauno Baltų ainiai-2 U11B | 
Vart. palieka aikštę - GOALKEEPER OUT
 | Nr.8   |  | 
| 
11:34
 | HC Klaipėda Balti U-10 
 |  Įvartis - GOAL | Nr.65  (4)  | 1:3 | 
| 
10:24
 | Kauno Baltų ainiai-2 U11B 
 |  Įvartis - GOAL | Nr.80  (5)  | 1:2 | 
| 
07:19
 | HC Klaipėda Balti U-10 
 |  Įvartis - GOAL | Nr.10  (2)  | 0:2 | 
| 
04:56
 | HC Klaipėda Balti U-10 
 |  Įvartis - GOAL | Nr.15  (9)  | 0:1 | 
| 
00:00
 | HC Klaipėda Balti U-10 | 
Vart. išeina į aikštę - GOALKEEPER IN
 | Nr.14  |  | 
| 
00:00
 | Kauno Baltų ainiai-2 U11B | 
Vart. išeina į aikštę - GOALKEEPER IN
 | Nr.8   |  | 
| 00:00 1 kėlinio pradžia | ||||
 
 

 
 
 
 
 
 
